Cara Menambah 5000 Rakan Di Facebook Dalam Masa Yg Singkat



Siapa kah lagi insan yang tidak mempunya akaun Facebook?Saya rasa hampir semua orang di dunia ini mempunyai akaun sendiri walaupun berumur di bawah 12 tahun!!










Lambang Facebook dan Tagline Like




Facebook menjadi tempat berkongsi gambar dan juga berkomunikasi dengan sesiapa sahaja di dunia dengan syarat menjadi friend!! Facebook jg menjadi tempat untuk orang chatting, menyebarkan maklumat, membuat group dan fanpage sendiri!!Malah tidak keterlaluan Facebook kini menjadi seperti sebuah enjin carian untuk banyak maklumat berkenaan apa saja...


Tetapi...


Facebook tanpa list friend adalah sangat membosankan..malah akan menjadi sunyi dan takan merasakan nikmat sebenar laman web sosial ini...Ada orang yg  hanya ada 40 ke 50 orang friend sahaja dalam list dan semua post yg di buat seperti bodoh tanpa orang melihat...



JANGAN RISAU...


Hari ini saya akan mendedahkan satu cara bagaimana untuk kita mencapai dan mendapatkan 5000 orang dalam list friend!!(5000 tu limit friend bagi setiap profile)



RAMAI TU!!!






Ingin menjadi seperti ini?

Dengan list friend yang ramai anda tidak akan merasa sunyi lagi malah semua post anda akan mendapat like yang banyak!!(TAGLINE FACEBOOK LIKE!!)


Dengan list friend yang ramai anda juga boleh membuat promosi jualan di Facebook dengan mudah dan akan menjadi viral dalam permasaran...hehe...

SO tanpa membuang masa biar saya dedahkan teknik mendapatkan 5000 orang friend dalam list anda!!
Caranya mudah sahaja malah yang paling penting semuanya adalah kaedah PERCUMA!!! Jangan buang masa!!


RAHSIA 5000 FRIEND LIST KINI TERBONGKAR!!


CARANYA IALAH:


1) Anda login akaun facebook anda

2) Cari orang yg belum berada dalam list anda tak kiralah orang luar negara atau Malaysia

3)Tekanlah butang add friend..

4) Ulanglah untuk orang yang lain sampailah friend kita cukup 5000 orang

(Orang yg takde friend akan mendapat friend,orang yg dah ramai friend akan bertambah ramai)




ANDA TAK PERCAYA CARA INI??BIAR ANDA LIHAT TESTIMONI BERHARGA DARI MEREKA YANG SUDAH MENGGUNAKANNYA!!




1) Raja Ikan(20, Sabah)




Semasa join Facebook saya hanya ada 2 orang sahaja friend list tapi tak sampai 1 bulan dorang dah block saya dari friend..Saya kecewa, frust dan menangis kerana tak dapat main chat...Sehinggalah saya terjumpa kaedah ini,,kini saya sudah ada 3000 org friend dalam list...Terima kasih!!








2) James Kid (24, somewhere over the rainbow)







Saya adalah seorang jejaka kacak macam Anuar zain malah hensem sikit dari Faizal tahir tapi saya takde friend dalam facebook...Selepas menggunakan Facebook lebih 3 tahun hanya 4orang saja friend yang saya ada..itu pun nenek tua..hum,...tapi panduan mantap dari blog ini mengubah segalanya...Kini saya ada 2 profile facebook dan setiap satu ada 4000++ friend...post saya juga menjadi igaun..1 post 2000 like!! tq atas panduan ini..



3) Kayren(14, Singapura)


Mak aku larang aku main facebook..tapi aku curi2 main jg...selepas guna teknik ini walaupun sembunyi2 tapi sekarang sdah menghampiri 4000++ orang....aku gembira dapat share gambar gambar time menyanyi di tandas...terima kasih,,










4) Beat Mina (21, Pulau pinang)



Girlfren saya hari tu ikut peraduan ambil gambar dan mesti mendapatkan like yang bnyak di facebook untuk menang...tapi saya tak dapat tolong sebap saya hanya ada 12 orang saja dalam list..tapi selepas saya jumpa panduan ini saya sudah ada 5000 orang kawan dan boleh dapat 4999 like untuk gambar girlfren saya...saya gembira bila dia menang!! tq panduan ini..anda bila lagi?




Selepas melihat testimoni testimoni itu so tidak ada keraguan lagi atas kesahihan teknik rahsia ini...So bertindaklah hari ini agar lebih cepat mendapatkan friend yang ramai dan bergembira setiap hari di depan Facebook!!hehe


P/S: Nanti jangan lupa hantar testimoni juga bila dah dapat 5000 friend tu nanti k?