Pendedahan keterlaluan artis KPOP



Haba musim panas semakin menjauh tetapi lapisan pakaian kumpulan gadis ini semakin menipis.

Penyanyi veteran Lee Seung Chul berpendapat begitu.






Pada 24 Jun, Lee Seung Chul tweet, "kaki terdedah, penggoda dengan pakaian dalam ... pakaian transparent? TT TT. Ia tidak betul untuk mempromosi seperti ini. "

Kata-kata Lee Seung Chul seolah-olah datang dari peningkatan bilangan kumpulan gadis idola, yang telah mendedahkan lebih daripada biasa bersama-sama dengan konsep seksi dipertingkatkan.

Komen beliau seolah-olah merujuk kepada penggoda Togeworl Kim Ye Rim, di mana dia keluar memakai seluar dalam dia, serta Dal Shabet dan Hari Girls ', yang mempunyai kedua-dua telah menerima kritikan banyak untuk pakaian senonoh.

Sebagai netizens menonton penyanyi dengan 27 tahun pengalaman memberi kata-kata nasihat kepada kumpulan hari ini, mereka berkata, "pendedahan badan yang terlalu banyak adalah apa yang merosakkan industri muzik hari ini," "Ia benar-benar memalukan untuk menonton program-program muzik dengan keluarga saya, "" Ia adalah realiti bahawa konsep lebih menarik perhatian daripada lagu-lagu. Adakah itu normal? "Dan" Kenapa dia tidak mengambil berat? Ia adalah pelan pemasaran syarikat. "