mengapa kebanyakkan perempuan suka kahwin dengan orang kaya


 

 

wjemer

5 bulan yang lalu

mengapa kebanyakkan perempuan suka kahwin dengan orang kaya

mungkin perempuan itu ingin hidup senang dikemuadian hari atau pun niat untuk bersama dengan lelaki tersebut
Ditutup

peggy wong 1

  5 bulan yang lalu
Because love is not just by eating bread only. There is so much more in life that needs to be conquered and meet than just being in love but nevertheless love will help one go through life with a more positive attitude.
0 komen

m.firdaus

  5 bulan yang lalu
Kesenangan adalah punca utama seseorang perempuan ingin berkahwin dengan orang kaya tetapi kekayaan bukanlah faktor utama kebahagian rumah tangga seseorang.oleh itu jika seseorang itu ingin mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat mestilah mengikut al quran dan sunnah nabi muhammad saw iaitu mengahwini seseorang yg mempunyai dan mengamalkan ajaran agama yg kuat.insyaalah kebahagian yg hakiki dapat dicapai.
0 komen

Amy Arifin

  5 bulan yang lalu
Dorang nak hidup senang la di kemudian hari...Tak tahan menanggung beban hidup sederhana.. semua kemahuan dia akan dapat daripada kawin org yang biasa2.tapi kalo ini la niat peremuan tu mungkin perkahwinan xkan bertahan lama..niat pon dah salah...tu la pendapat saya...
0 komen

evelynjpj

  5 bulan yang lalu
memang, kebanyakan wanita ingin berkahwin dengan seorang lelaki yang kaya, kehidupan begitu sukar di luar, ekonomi tak bagus. Selngkah keluar dari rumah, anda perlu membelanjakan wang. lagipun bukan murah seperti dulu. sebagai wanita tinggal di bandar, semua godaan mewah menunggu kita.berapa banyak wanita boleh mendapat gaji banyak sebulan?RM4000?atau lebih?tidak ramai wanita boleh mendapatkan seberapa banyak. siapa ingin mempunyai kehidupan yang sukar, kerja setiap hari hanya untuk mendapatkan sedikit dan masih perlu menanggung dengan tekanan kerja, perlu menjaga kanak-kanak di rumah. Seorang wanita biasa juga perlu wang untuk dibelanjakan bahawa kehidupan boleh diteruskan.wanita tidak bertujuan untuk bekerja keras, tuhan tidak mencipta wanita untuk bekerja.wanita dicipta untuk menjadi penyokong lelaki.sama ada anda percaya atau tidak, ini adalah kisah benar.wanita memerlukan pelindung.ia adalah semula jadi bagi wanita mempunyai keinginan untuk mempunyai kehidupan yang mudah dan tidak perlu bimbang dan burdern keluarga, satu-satunya cara yang paling mudah adalah untuk berkahwin dengan seorang lelaki kaya.